• 1
  • 2
  • 3

bestiltaxaher4

Kunde brev, vi har modtaget følgende undskyldning:

Vi vil hermed gerne undskylde, at vi ikke ventede på den bestilte taxa fredag nat (lørdag morgen) i Årslev. Vi bestilte taxaen lørdag morgen, og skulle køres til Rynkeby.

Grunden til at vi tog en anden taxa skyldes at ventetiden var lang (vi burde egentlig have haft at vide, hvor længe vi skulle vente), og vi derfor blev bange for at den bestilte taxa ikke kom.

Chaufføren i den anden valgte vogn sagde: "Det er jo bare ærgerligt", da vi bekendtgjorde overfor ham, at vi havde bestilt en vogn fra Odense Taxa – moralen bør måske også være lidt højere blandt chauffører – Vi frøs og var en smule berusede, så vi var nemme at overtale til at hoppe ind i en varm vogn og blive kørt hjem.

Der vedlægges en kuvert, som i bedes udlevere til den chauffør, der forgæves kørte efter os i Årslev fredag nat. (vogn 98, red.). Vi bestilte taxa omkring kl. 02.00-02.05, og vi kørte fra hallen kl. ca. 02.30.
Da vi ikke ønsker at være utroværdige, og gerne vil benytte Taxa en anden gang også til landture, håber vi at Taxa og chaufføren vil modtage vor undskyldning.

Venlig hilsen
Kunde fra Rynkeby

odense02

nyborg02

svendborg02

faaborg02

assens02

middelfart02

fredericia03

kolding2 

BROCHURE

Tilmeld til nyhedsbrevet

folgos-fb-image01

Danish Chinese (Simplified) English French German Japanese Russian

sms spot

taxaretro knap

almbrandlogo

Login Form